Baka ? Hmm ?

Tudiluu :)

Skolan idag igen, ganska få men långa lektioner. Men jag tycker faktiskt om min klass ganska mycket :)
Tänker inte skriva så mycket mer om skolan i detta inlägget eftersom om jag skriver namn kanske inte alla vet vilka det är eftersom alla som läser denna bloggen kommer inte från älmhult.
Kom hem för en stund sen, var på Vallgatan det sista eftersom alla i 6-9a + 9c skulle göra någon aktivitet sak som vi gjorde innan vi slutade i Juni.
Har gjort klart Sagas header förresten. Inte så mycket färg för hennes bild var mörk och jag kunde ju inte blanda i andra färgglada färger i bloggen, skulle nog se konstigt ut. Ska se om jag kan göra en ny någon gång.

Jag är sugen på att baka, men vi får se hur de blir med det.

Puss & Kram !

Kommentarer
Postat av: saga

tack för header'n, den blev fiin ;) <3

2009-08-18 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0