'

♥ Sommaren 2009, den har ju varit lätt bäst kan jag ju säga, hällevik var sjukt kul, öland var underbart, lärt känna nya kompisar från kalmar och ja, sommaren har vait helt jävla underbar rent ut sagt. Några veckor till skulle inte skada.

♥ Tågen, jag vill hissa den som uppfunnit tågen. Jag och Frida har varit i växjö 2 gånger på sommarlovet och det skulle vi nog inte vatt om tågen inte funnits.

♥ Falska människor. Saker som sägs av folk men dom inte menar det, jag tar det mesta positiva som att människorna är seriösa men då hade jag fel.
♥ Läckande vattenflaskor är det västa som finns, en kvll när jag skulle sova så hade jag en vattenflaska som jag skulle dricka ut innan jag skulle sova och jag låg ner och då droppade vatten på hela halsen och neråt, så sängen blev blöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0