Från 39,3 till 37,3



Sov hela kvällen igår . Sjukt skönt att få sova men de va inte så skönt med 39,3  i feber precis och ont i huvudet och halsen. Jag låg i soffan tills mamma och pappa skulle sova vid tolv. Då mamma väckte mig och så gick jag och la mig i min säng och fick en alvedon, men de gick ju inte sova. Det var ju så varmt.

Men nu är febern borta iallafall, skönt det men har fortfarande ont i halsen och i huvudet lite då och då.
Igentligen skulle vi köra till Helsingborg idag och länma xbox till någon där men garantin fanns inte så vi kunde inte åka dit förns pappa fixat de, jag vill ju shoppa!
Så jag får se vad jag ska hitta på idag, slappa mest blir det nog. Jag vill kolla på alla disney filmer man har på videoband men bandspelaren är i träningsrummet.

Nä nu ska jag sitta och njuta av mammas hemmagjorda svartavinbärssaft.

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0