GodmorgonElrGodmiddag?

Godmogon!

Eller halft god middag kanske jag ska säga.
Har typ inte sovit någonting inatt, vet inte varför men jag e endå inte så trött nu.
Robin sa igårkväll att ha skulle komma in och hoppa på mig men det gjorde han inte och det var ju tur kan man säga, alla i min familj tycker jag ska gå upp tidigt bara för att skolan börjar på måndag men jag säger att jag ska sova så länge jag kan när jag väl får.
Idag ska man träffa en sötnos som man inte träffat på typ två veckor, hon lär ju inte vara vaken denna sidan 12 iallafall =P
Men först ska man nog med mamma och handla lite. 
Sen får vi se vad som händer ikväll, Ante kom ju aldrig in igår men idag måste han gå in =P

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0