GratisMode !


Idag har jag hittat en ny gratis sida som jag registerat mig på och kollat runt på.
Jag tycker denna gratis sidan verkade mycket enklare och lättare att samla poäng på än alla andra gratis sidor. På den här gratis sidan så samlar man poäng och sen kan man växla in poängen och få presentkort.

Sidan heter Gratismode.se

Hur samlar man poäng då ?
Jo, man kan till exempel bjuda in sina vänner till gratismode och då får man upp till 50 poäng, man kan blogga om gratismode på sin blogg eller så kan man skriva om gratismode på bilddagboken, man kan besöka andra hemsidor och då får man 1 poäng per hemsida.

Presentkortet kan du välja att lösa in på en mängd olika butiker, då de använder sig av  superpresentkortet. Man kan själv välja vart man vill handla sina saker. H&M, MQ, Lagerhouse, SIBA, Bianco, Cubus och en massa andra butiker.

Om du blir medlem via mig, så får du 50 poäng direkt. Klicka här för att bli medlem: [Registrera dig]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0