Hiss & Diss



♥ Jag dissar... verkligen alla som tror dom är så jävla bra. Som går runt och skryter om sig själv eller har så fruktansvärt bra självförtroende, det är jobbigt de !
♥ Jag dissar... mina egna naglar, eller det är nog inte naglarna som är fel på utan nagellacket att det är för gammalt, får alltid måla naglarna tusen gånger om.



♥ Jag hissar... kameror, alla sorters digitalkameror och mobikameror, tänk om dom inte skulle finnas då skulle jag aldrig kunna minnas dom minnerna man fann när man va liten och jag skulle inte fått upp den bilden på William när han sitter fast i stolen, tack den som uppfann digitalkameran :)
♥ Jag hissar... glada lärare :) Våran lärare är typ alltid glad och han kan skämta om det mesta, till och med berätta roliga saker som är personliga som jag inte tänker ta här =P

Kommentarer
Postat av: amandakling

Sv: hahahaha jaah omg va kul det var x'D

det var väärsta ränderna på hennes kind efter hans fingrar ;)

2009-08-28 @ 21:30:51
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för mina naglar. =) Dock var itne färgen blå, den är grön=) pöss

2009-08-28 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0