Jag älskar dig !

När vi var i hällevik hade Sally och jag lite tråkigt och då skulle vi rita av varandra och det blev ju hur knasigt som helst. Sen skrev hon lite om mig som jag tänkte skriva här:

Sanna Kaisson !
- du är en av dom bästa jag känner.
man kan alltid lita på dig oh säger inga hemligheter till någon som vi har, vilket som är bra!
det händer att vi bråkar någon gång, men vi blir alltid sams igen efter ett tag.
när vi bråkar så sitter vi alltid och glor & du tar fram mobilen och börjar smsa, haha ;)
våra minnen är helt otroligt bra och oförglömda!
lalandia saknar jag sjukt mkt :/
tycker faktiskt att vi ska åka dit snart! (yy'
åtta otroliga år med dig har varit absolut bäst!
jag älskar dig, Sanna! ♥

Jag började nästan gråta när jag läste de på hällevik och du ska veta att min famn alltid är öppen för dig, i hällevik lät jag dig gråta i min famn och försöka trösta dig så gott de gick, jag älskar verkligen dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0