Muffins-läppglans =)

Jahapp, det var ganska lätt att stiga upp i morse :) Tur det, tio i åtta skulle man möta Fia & Frida vid portalen så vi skulle gå in dit tillsammans. Ganska slappt va det idag. Känns som vi ska bli en bra klass tillsammans :)

Efter skolan stack jag, Fia & Frida ner till byn och åt pommes på torggrillen och sen gick vi i affärerna. Hittade ett nagellack jag tyckte var fint sen hem igen. När jag kom hem såg jag något gulligt stå på bordet (det på bilden).
Jag har världens bästa syster och världens bästa mamma. Jag letar alltid efter sånna gulliga saker men hittar aldrig något.


Tack så mycket, ni är bäst =) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, söt du är! Hoppas du gillade det=) kramis

2009-08-17 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0