Ny header (igen)

Jag tycke min förra header va satans tråkig och denna är lite bättre iallafall :)
Så vad tycker ni om den, eftersom jag inte har photoshop på denna datan så går de inte så bra, men vad tycker ni ?

Har inte gjort så mkt ikväll, vatt och handlat på maxi med mamsen och min äldsta storasyster :)
Och dom sitter och kollar på true blod men de pallade inte ja :P

Sen tänkte jag att ja skulle svara på en komentar från Blerta eftersom hon inte länkat till något och hon va inte inne på msn och jag skulle glömma de annars:
Men just på dom bilderna tränade vi hemma i våran trädgård :) tog hem air tracken över sommaren så vi kunde träna lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Headern är jättefin=) Kram

2009-08-04 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0