Rörlig. =P

Igår när jag skulle sova kom jag på en ganska rolig sak.. 
Jag flyttade på min madrJag madrass som nästa låg utanför sängen. Jag konsterade då att jag rör på mig mycket när jag sover. Eftersom madrassen ligger nästan utanför sängen och på morgonen ser jag ut som ett troll i huvvet så måste det ju tyda på att jag rör mig mycket när jag sover =P
När jag var mindre gick jag i sömnen nästan varje natt, men det gör jag inte längre. Tur de. När jag var liten gick jag ut på trappan och ställede mig, men det hörde mamma, tänk om hon inte hade hört det då kanske jag hade gått ner till byn. Sedan dess har våran yttedör att låst på nätterna. En gång la jag händerna nästan på en kokhet kamin, där kom Robin och "räddade mej"

Så nu vet ni det också =P

Kommentarer
Postat av: Linda

...och jag skulle sätta mig på kaminen och kissa bak soffan...hahahaha=)

2009-08-14 @ 22:36:41
URL: http://chicadelika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0