Snygga killar :o

Först halmstad med frida mamma och pappa och de va sjukt skönt där, frida tycker jag är en gris för min näsa är rosa, men hon e röd som en tomat :P
Solade och badade och så  . När vi spelade strand tennis i vattnet så sjköt frida och hon ba snygg kille, jag struntade i bollen och kollade efter killen istället, haha xD

När vi kom he fixade vi oss eftersom vi skulle till rix fm och där va ju så satans många snygga killar :o Frida blev dissad av en, hon frågade efter nummer och han gav henne inte de xD haha, och vi åkte en enda karusell och jag hade munnen öpen så nu är jag hes. Frida tycker jag är i målbrottet xD 

Bilderna kommer imån eftersom jag ska sova nu, sjukt trött.

Puss på er och puss på dagen  :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0