Stooora problem !


30 kr, inte för alla utan för en modell eller färg på www.tradera.se :)
Någon som är snäll och kan ge mig ? :)

Idag när jag skulle måla mina naglar så gick de inte som ja tänkt mig... tänkte göra franskmanikyr men de gick bra på ena handen men inte den andra så de fick jag ta bort igen, sen testade jag de på tånaglarna men de gick inte heller, så de va bara att ta bort de också. Sen provade jag mörk rosa men de kladdade på hela fingrarna eftersom jag tog för mycket. Jaha bort igen, sen ljusare rosa men de blev inte jämt de heller, bort ännu en gång,så tänkte jag ja, genomskinligt med glitter i men vafan de hade blivit gammalt så de klumpade sig så jag hade glitter på hela händerna. Sen struntade jag i de, jag bara filade dom...jag vill ha lösnaglar men mina egna naglar liknar lösnaglar eftersom dom e så långa men färgen ser inte ut som lösnaglar. Jag ska nog köpa de.

Mitt hår står åt alla håll och kanter. Jag blir nästan rädd för mig själv när jag kollade i speglen i morse så jag undviker att kolla i speglen idag. Luggen va ju helt lockig och ville inte vara platt, inte resten av håret heller för den delen.

Och jag förstår inte varför alla får så många läsare till sina bloggar? Vad ska jag skriva om? Någon som har någon idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0