Syskonkärlek...



Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova. Kan du svara mig på en sak?
Får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brossa?
Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum?
Jag Kan inte hjälpa det!
Och jag skäms så inihelvete.

Ludvig och Amanda älskar varandra. Det vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli och inleder ett käeleksförjållande.
Ett förhållande som sarga och svider.
Men som också ger skälvande lyckostunder.
Ända tills verkligheten tränger sig emellan dom.

Så står det på baksidan av min bok, den e så jävla bra! Den rekomenderar jag att ni ska läsa, tjejen i boken har sex med sin egen bror. Kan inte låta bli att läsa även om jag måste nana nu.
puss och god natt !


Kommentarer
Postat av: Linda

men ursch, vad äckligt...

2009-09-01 @ 00:14:05
URL: http://chicadelika.blogspot.com/
Postat av: saga

den låter jätte bra!



den ska jag läsa ;) <3

2009-09-01 @ 14:48:48
Postat av: Sanna

Vilken fin bogg du har <3

Kram!

2011-11-26 @ 22:54:55
URL: http://barravess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0