Hissar & Dissar!



Stjärnan.. jag menar att jag hatar stelfrusna cykelsadlar, ni vet när det är frost är det ju stjärnor på sadlen!

Flickisbilden.. jag dissar inte gymnastik här inte, men jag dissar att vi inte börjar träna förens vecka tre, jag vet att det var bara en vecka sen jag inte tränade :P

Tomteluvor.. jag hittar inte en sån ÿber lång tomteluva någonstans, jag har letat i flera år. Någon som vet vart den finns? Diss på dom affärerna som inte säljer dom :P



Halsbanden.. stoooor hiss på pärlhalsband av alla slag :P

Vattenbilden.. karamell färg är ju kanon annars skulle jag inte kunna göra som jag gjorde på bilden :)

Chokladkalendrar.. det är ju jättemysigt att öppna en ny lucka när man sitter och kollar på tv på morgonen, advent är mysig över huvud taget! Nu fattas bara snön!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag har en sån superlång tomteluva ;)

2009-12-09 @ 17:07:44
URL: http://fridastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0