Hissar & Dissar!



♥ Julstjärnor/julslingor/trädbelysning det är så mysigt när det kommer upp. Men ioförsig är hela julen mysig.

♥ Halsdukar, stora mysiga halsdukar när det är minusgrader som i morse :)

♥ Klass 7a, ja, det är min klass det, alla är i stort sätt med alla, killar som tjejer. Dom förra klasserna var inte så som nu, jag älskar er!



♥ Gammalt nagellack, när vet man om det är gammalt? Borde finnas ett bäst före datum på flaskorna.

♥ Svt´s julkaldender, dom blir ju bara sämre och sämre. Dom kan sända dom gammla julkalendrarna igen :)

♥ Solarium, nu är det tydligen farligt att sola för man kan få canser, jag har solat i solarium en gång innan och det var när jag skulle till teneriffa, jag har vatt brun året om innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0