"Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut"

tjaooo =) 

Idag vare mormor som stod på listan.
I morse va ja slö för mamma kom och väkte mig tjugo i elva och vi skulle åka typ vid elva.
När vi kom till mormor så skulle mamma och ja göra maten så jag fick skiva champinjonerna :)

Efter maten så åkte vi till Halmstad, kollade i några affärer och det enda ja hittade va svarta strumpor :)
Jag kollade också på hårfärg, Johanna ska ju slinga mitt hår imån :D Tror de blir bruna slingor. Tror de ska bli bra :D

Sen så har Robin köpt en stoor bil så han är ÿber glad :D Alla skrattar åt han och ja skulle lägga ut en bild på bdb sa han så det får ja välla göra =O)



Have a nice timeSaannaa ! :D<3


Bilden är från när jag vofflade Robins hår xD

Bilden är från när ja krusade brors hår =) Snyggve :D<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0