" En riktig vän står inte ivägen "

Gammal bild men endå !


Jaha då vare Fredag igen. I morse ville ja bara inte stiga upp men man va ju tvungen =(
Idag skulle vi åkt skridskor eller pulka på idrotten men i morse när ja klädde på mej sa mamma att det inte var en gnutta snö . :(
När jag kom till skolan så satt Lotten där <3 så jävla glad blev ja :) så jag har vatt med henne hela dagen annars har det vatt ganska tråkit.
Det var nån bokjury sak så vi skulle lyssna när några lärare berättade om böcker så trååååååååkit va de !
Och på idrotten gick alla babyrundan utom jag, Lotten, Frida, Fia och Anna för dom åkte skridskor och mina skor läckte.
Sen efter det så gick vi in och gjorde sammarbetsövningar. Sådär kul de me .
Den sista lektionen fick vi välja böcker och sen skriva om elevdemokrati. '

Nu sitter jag här och sen kommer Sally hit <33
Ikväll äre också let´s dance , kanske kolla, inte så kul för jag känner inte igen så många..
På måndag börjar träningen <33 Äntligen <33

Hare bra kexchoklad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0