Hejsan Svejsan !

Som sagt som jag skrev på bdb så har jag ju inte skrivit så mkt men de e ju inte så kostigt eftersom jag skapade denna blogge för typ tre minuter se =)

Idag har jag inte gjort något typ har bara tråkat. Jag har å jävla ont i svanskotan eftersom jag och Sally åkte skridskor igår och jag skulle göra en sorts snurr och landade på svanskota så jag kunde inte ens gå "/ Klantig jag vet. Jag kan ju börja med att berätta vad jag gjorde igår för det skrev jag inte igår .. Jag och Sally var först i växjö och där hittade jag ingenting mer än en bok och en sminkväska. Boken hette systrar i jeans andra sommaren och sminkväskan var grå med Hello Kitty på.. Egentligen så skulle vi åka hem klockan två men då gick det en buss klockan 12,35 och när vi var klara så gick vi till stationen då såg jag en buss som det stod Älmhult på så vi hoppade på den och när vi kom fram till bussen var den typ 12:34 sån jävla tur hade vi. Och vi skulle ju ragga killar på bussen men de var bara tanter och gammla gubbar och några tjejer på gymnasiet typ..
När vi kom hem så åkte vi hem till mej och då packade vi skridskor och så gjorde vi varm choklad. Sen så hämtade Sallys mamma oss och vi åkte hem till henne där hon bytte om och så gjorde hennes mamma mackor till oss som vi skulle ha med oss på isen :D Sen åkte vi ner dit och åkte och det var då jag trillade. Vi skulle prova att köra stjärnor på is , haha jag tyckte vi var ganska duktiga xD Knappast, sen så åkte jag hem o gjorde ingenting.

Idag har jag även vatt inne och fikat hos farmor och farfar, ganska tråkit va de .. Emmelie och Håkan va ju med där men endå. Så jag gick in för en stund sen så nu är Emme o Håkan här och dom är i källaren på pappas kontor och kollar på mrsvensson.se för pappa lägger bud där och han ville ha en såndär liten damsugare som jag också vill ha i rosa . =)

Ha det så bra.
                        Pussar från
                                          Sannaa ♥


















Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Stars on the ice, Sanna & Sally is the winner ;)

2009-01-06 @ 19:19:51
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0