Inget är för underbart för att vara sant, =)

Todeloo !

Vaknade tio idag som inte är så vanligt . Så jag rullade upp och smsade me Tilda =D
Sen efter ett tag så steg jag upp iallafall =) Så jag satte mig här en liten stund. 
Typ vid halv elva kom Robin och Johanna upp och då tänkte jag att jag kunde äta frukost med dom..

Och nu har de gått så långt att jag sitter här =D Jag har fan ingen att va me idag .. =( Tänker inte ha så
tråkit som igår. Jag vill åka skridskor !!
Robin ska ju ut i garaget tror ja, Emmelie jobbar och Linda har säkert ingen lust.. =(

Får väll underhålla mej själv. Får gå ut lite iallafall, Just det, det snöade igår som fan , ganska mkt snö =)

Puss o Hej

Saannaa ! <3


Såhär fint är det hemma hos oss :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0