" Man måste kunna hata för att kunna älska "



Fick bli en sötbild på Sally idag :)



Idag så har jag slingat håret =) Ganska bra men jag tycker inte det syns så väl. Ska göra om det på onsdag.
Vid klockan halv två kom Selma hit och då va vi inne på datan :D
Sen så spelade vi UNO och lite kort och jag vann hela tiden.
Sen skulle hon hem klockan halv fyra så jag och Sally körde ner och fyllde på hennes mobil.
Sen körde vi hem till mej och gick in på datan och då va vi inne på hennes och snackade med .....och...och...och....och...... . Aja snart ska ja äta. Min mage kurrar lite .

Sen blir det nog att ta de lungt skolan börjar ju imån . Och imån börjar även gymnastiken . =)

Ha de bra puss o kram

Sannaa ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0