Sally ! <3

Idag blir det att vara med Sally <3 Jag tänkte att jag kunde skriva upp några minnen jag har med henne =D
- Lalandia
- Vi tältade i min trädgård xD
- Tosselilla då du skulle rida på hästarna hela tiden xD
- Sov i husvagnen
- Kalmar
- Hälleviik
- Bengan
- Solade och badade i halmstad
- Vi var i Helsingborg och bara gick runt för vi inte hittade xD
- När vi var mindre lekte vi ju: Doktor, PGone, Natures, Skola, Dagis, Cafe, Ridskola, Lalandia, Dans, Gymnastik, Klädaffärer. =) och en massa annat <3
- När vi kollade på bio och kistan åkte ner och du hoppade till xD
- Vi var i din stuga och jag ville inte bada för det  var så äckligt vatten

JAG KAN JU SÄGA ATT DETTA BARA Ä EN LITEN DEL xD

Kan skriva vad vi gjorde sen =)

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0