Samma som innan =)

Som jag sa i morse skulle ja ta det lungt idag , men så blev det inte typ vid två eller nått ringde telefonen och då så svarade mamma å sa att det va till mej och jag tänkte jaha vem kan de va .. När jag svarade så var det Nellie Wepplig :) så jag cyklade hem till henne . Kan inte säga att det var lätt att cykla i all snö. :D Men det gick bra . Trillade inte iallafall. =) Så vi satt och spelade alfapet en liten stund mn vi kom inte på några ord till slut så vi bestämmde oss för att cykla till Bökhult för att åka skridskor och när vi kom ner där så var det inte en människa så vi tog på oss skridskorna och började åka . Då knakade det som fan i isen och i var livrädda så efter typ en timme så åkte vi hem igen för det var så jävla läskigt. "/ Och nu sitter jag här igen och min mage kurrar som satan. Tror jag tar det jag åt igår som va makaroner och skinksås , det är ju la as gott <33

Kanske blir bio med Sally sen också =) Vi ska se vi hade iallafall tur med vädret . Någon som sett ?  Ären bra ?

Aja hare bra puss å kram igen =)

Sannaa =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0