Skola och Övernattning.. :)



Halloj.
Idag har de varit skola som vanligt.
Började med att läsa i en halv timme sen nån annan skit .
Efter de jobbade vi med Indien. Inte så kul menmen.
Efter det så hade vi matte och då fick vi tillbaka proven. Kan ju säga att A delen gick bra men inte B .
Efter de hade vi idrott då hade Lotten den och vi körde fyr spökboll. Sådär kul de också.
Sen så va de lunch och de blev kebab. Fanns ju knapt ingenting kvar till oss =( Jag va ju så jävla hungrig.
Sen så började vi kvart  i och jag Lotten och Johanna trodde vi började fem i så vi fick typ 8 minuters kvarsittning eller vi ska få de på Tisdag. ( Det var inte bara vi )
Så då gjorde vi någon töntig ägg, höna, dinosaurie, superman lek :S Så jävla tråkig !!!
Och en massa andra tråkiga saker.

Efter skolan körde jag hem och då så gick jag in på datan och snackade med Sally.
Vid typ kvart i fem så cyklade jag ner till Konsum och köpte godis . Sen så körde jag direkt till Sally .. :D
Då åt vi någon pasta sak som smakade lasange. Gott va det iallafall :D
Sen gick vi in på datan och sen kollade vi på 2007´s revyn men då så hackade de . Så vi gick upp och kollade på lets dance. :D..

Nu vet ja inge mer och skriva.

Puss Puss <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0