" Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är "






Ja då var helvetet igång igen, skolan är ju för tråkig asså "/ 
Johanna o Lotten var sjuka idag så jag va med Tilda, Selma och Frida <33
Annars så såg skolan ut så här:  Dagen började med slöjd, inte kul och jag hatar träslöjd det är för tråkit.
Man kommer ju inte på vad man ska göra för skit. Men jag o Frida J ska göra ett luffarchak var så ska det vara gubbar som ma ska flytta.. Efter det så var det svenska , där pratade vi om vad vi hade gjort på lovet, det var drygt som fan, för Jesper gjorde ju såklar en "redovisning" som jag tkr det är för han pratar till och med om vad hans syster fick i julklapp :S helt sjuk e han.. Efter det så skulle vi typ göra nått med design sak vi ska måla i korridoren och då så ska vi göra geometriska former :S:S Fult som fan kommer de bli. Sen så vare engelska tråkit de me sen mat sen idrott och då hade vi typ rörelsepjätt inte så kul det heller :S sen efter de spelade vi typ basket, sen sista lektioen hade vi matte som inte heller va kul blööö !

Sen så slutade vi *puhh*  så jaa bajkade hem till mitt underbara hem , så sa mamma att vi hade fått den där damsugaren. Ja ni kanske inte fattar men på en sida som heter www.mrsvensson.se så lägger man bud på saker som är as dyra då la vi på en liten sån söt dammsugare som jag velat ha jättelänge :P kanske låter lite sjukt men den är ju rosa =) eller jag hoppas vi får en rosa =) Jaja efter allt jag skrivit så pratade jag me Sally på msn så bestämmde vi att vi skulle ses så jag bajkade till henne å då va vi inne på msn lite , sen så bajkade vi ner till byn och där gick vi in på hatmans och fikade då så skulle ja rabbla upp alla killar Sally gillade eller tkr va söta, blablabla sen så vandrade vi vidare till Lindex men där hittade ja inte det ja skulle ha =) så vi gicki vidare till JC där fanns de inte heller, sen så bajkade jag hem igen och då åt jag sen gick mamma till IKEA och där köpte ja en lampa :)

Så nu sitter ja här och snackar med Frida på msn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0