Ayo Technology - Milo

Haha, sanna goes seg today !
Satte mobilen på att ringa klockan halv 10 men vafan ja steg upp tjugo i 11 . xD
Åt en macka och lite Oboy till frukost och satte mej här. Mamma tycker jag ska klippa både vårat gräs och farmor och farfars, fast ioförsig så fick jag 100 kronor sist jag klippte farmors och farfars gräs så de kanske är lönt (:

Det är ju bara 4 dagar nu tills vi åker till böda. För er som inte vet va de är förnågot så är det en camping som heter Böda Sands Kronocamping. Sjukt fint är det där, fast de är typ en massa tallar, kottar och barr på hela campigen. Stranden är super duper fin och vattnet är ganska klart. Sen finns där ju en lekplats dom gjort om tror jag och en äventyrsgolfbana och en massa andra roliga grejer. Men det JAG ser fram emot mest är att träffa Cilla igen, träffas nämligen bara 2 veckor varje år ungefär, och det är på öland.

Ska Sanna goes emo ikväll ? xD

Nu ska jag inte tjabba mer om det. Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0