" I taket lyser stjärnorna "

Sally ringde mej innan idag och fick för sig att vi skulle hyra en film. Så det gjorde vi. Vi kollade på " I taket lyser stjärnorna ". Jag har läst boken innan och den va kanon men filmen va mycket mycket bättre. Jag kan ju förklara vad den handlar om. Jenna är tjejen som de handlar om och hennes mamma har fått bröstcanser. Men efter ett tag så sprider det sig och hennes mamma blir sjukare. Sen så blir hon kompis med Ullis som bor granne med henne. Ullis drar med Jenna på en massa fester och hon börja supa och så.

Ja nu har ja ju berättat lite. Jag tycker allt ni ska se den. Den e sjukt bra.



(Förlåt att ja inte lagt in bilder på ett tag men eftersom ja e inne på laptopen så ligger alla mina bilder på den andra datan och på en hårdisk som inte sitter i datan. Men dom kommer när jag orkar koppla in den i laptopen o så. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0