Liseberg !

Nu ska jag skriva hur jag tycker liseberg är. Jag tror de e det roligaste nöjesfältet jag varit på , får väll se när man vatt på grönan :D Den roligaste karusellen är nog kanonen eller balder eller uppswinget. Dom e roliga på olika sätt faktiskt :D Uppswinget är sjukt läskigt för man trillar näsan ut ur den där saken som man sitter fast i xD Kanonen är ockåså läskig men det är bara för den där jävla loopen och i början när man bara flyger iväg. Balder e ju sjukt roligt särskild nedförsbacken. Sen så finns ju alla chokladhjul. Har hat tur och vunnit stjärvinsten en gång och då fick vi ett sånt stort kexchoklad. MUMS !


Vi ska fan i mej åka dit med klassen ! Alla andra sominte vill kan ju ge sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0