Miiiini data :D

Just nu så sitter jag med miiiiiini datan :) Eftersom den stora inte funkar och Robins stora funkar inte sen så pappa har ingen msn på sin eller ngt och Robin har sin laptop med sig och mamma har den stora laptopen. Så ja får ha min svarta mini data. Den e så jobbig att skriva på för knapparna e sjukt små och jaa trycker på fel knapp hela tiden xD Men ja får stå ut. 
Någon gång denna sommaren ska jag och Linda ta tåget till Halmstad och så ska vi sola o bada o sova i stugan, och så ska nog Sally med :)Vi skulle igentligen åkt nästa helg men nejnej då va de en hemlig sak vi skulle göra men ja blev så arg för ja hatar hemligheter så mamma sa vad vi skulle göra då och vi ska kolla på Johan Palm i Ljungby på lördag :) Sen veckan efter de så ska ja till öland och så ska vi vara där i 2 veckor sen e ja hemma i 6 dagar sen åker jag till hällevikslägret. :) Så vi får se när de blir av.
Så här kommer min vecka se ut:
Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Skånes snyggaste kille kommer till Älmhult och vi ska träffa han :)
Torsdag: Ullared med mamma och Emmelie kanske pappa
Fredag:
Lördag: Kolla på Johan Palm i Ljungby :)
Söndag: 

Alla dagar som ja inte skrivit ngt på så kan vi ju träffas om ni vill. Säg bara till eller smsa mej. Om du inte har mitt nummer så säg bara till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0