Roliga och Konstiga tankar !

När jag satt och åt kvällsmat idag så gick de en fisk mås och en skata utanför på gräsmattan. Då kom jag på att dom ser sjukt kostiga ut. Jag har inte tänkt på att dom e levande varelser som måsse e och att dom har egna kännslor och så. Och jag fattar inte hur dom kan flyga . Haha, ja har sånna sjuka tankar. Tex vad som händer efter man dött, tänk om de aldrig blir mer liv då att man ligger där nere resten av ja vad man nu ska kalla de. Fy fan de kan få mig tårar i ögonen ibland. Man kan ju dö när som helst. Nej usch nu ska jag inte tänka på de mer. Jag kan komma på en annan rolig tanke... jo, jag e en sån människa som gillar äventyr och så. Eller vissa äventyr iallafall. Och från ja va liten till nu skulle ja vilja åka ut i rymden o se hur de ser ut. Tänk att få åka dit, ngn som åker med ? Men tänk om de skulle hända ngt hemskt och ja aldrig kommer till jorden igen. Usch. Ngn mer rolig tanke ? .... Ibland tänker jag mej hur de e och ha superkrafter xD Jag vet att ja e töntig men de e kul att tänka på sånt ibland, särskildt när jag har sjukt tråkigt. Jag vill vara snabb, vara på många ställen sammtidigt. De skulle vara en fördel. Fast detta är igentligen en sak som jag vill jag vill stoppa min rädsla. Typ jag vill pierca mej i navlen men ja får inte men när ja får de så ska ja de men ja vågar inte, fyfan va läskigt o ta igenom en nål genom en bit skinn, men ja har ju hål i öron men endå. Fy så läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0