Varmt !




Idag har man varit hos mormor hela dagen lång. Det har även varit fruktansvärt varmt idag och klart låg jag ute på gräsmattan på en kudde och solade, men vem brände ryggen ? Jo Sanna Kaisson, och den är jätte röd. Sen min bikini knyter man där bak så ja har en stor ring från knuten. Vackert jag vet.

Har inte gjort mkt mer än att solat, jo jag har löst suduko och så har ja duschat mej med vattenslangen men fyy så kallt de va, men svalkade de gjorde de allt. Sen har ja ätit jordgubbar med glass (:

aja sen inget mer, funderar faktiskt på att blåsa upp airtracken imån :D ngn som kan komma ?

Pussa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att ajg måste vara där när ni skall hoppa men jag kommer till er efter 17.00. Skall vi hoppa då? kramen

2009-06-28 @ 21:36:24
Postat av: Sansiquita

Haha , får man fråga varför du inte knäpper upp bikinin när du ligger på mage och solar? :)

2009-06-29 @ 01:19:30
URL: http://sansiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0