Fruktansvärt rastlös =S

Ngn som kan tipsa mej hur jag kan ha min blogg ?
Jag vet inte hur jag ska göra en fin header ! Jag kan ju men dom blir inte lika fina som alla andras om man säger så.



Jag har inte en aning om vad jag kan göra nu ikväll. Pappa och Robin är på sjön och fiska och mamma är inne på mitt rum och spelar guitar hero xD Sån duktig mamma man har :) Jag e sugen på att få med henne ut till sjöstugan så kan vi köpa en glass eller ngt. Eller gå upp till Emme och Håkan och se hur de bli där, men det ville inte hon, hon tyckte vi skulle sitta vid tvn och mysa och kolla på talang. Aja de får väll duga.

+ att jag nog har druckigt för lite idag, jag har ont i huvudet fast de gör ont på ett konstigt sätt. Ni vet när man haft ett diadem och får ont bak öronen så känns det. Får nog ta och dricka lite.

Kyssar från Sansiken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0