Gräsklippning o Cykel ?



Idag har jag klippt både våran gräsmatta och farmor och farfars :) Ganska jobbigt att springa och dra på en sak som vill på de ena hållet och jag vill på det andra. Efter det så fixade jag min lilla cykel jag hade när jag var fem år för vi ska sälja den och jag får pengarna =) Och för dom pengarna ska ja köpa en waveboard som finns på tradera =)
Jag har precis duschat och mamma vill att jag ska ner till konsum och köpa korvbröd och så fick jag godis för ja ville ha det. Men då måste jag byta om igen för ja kan inte köra i ett par oranga shorts och ett ljus rosa långt linne o en tjocktröja. Får nog sätta på mej lite mascara också , så blek som jag ser ut utan.
Sen ska jag och Robin ut och fiska o han får ju fisk vart enda gång och om han får de denna gången också och jag får ingen äre ngt fel på alla mina drag även om några e hans.

Pussar och Kramar !

Sägs om den nya designen ? Jag vet jag suger men ja måste sitta i lungn och ro och göra de ngn dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rastar du gräsklipparen, eller rättare sagt, det ser ut som om gräsklipparen rastar dig;)

2009-05-21 @ 17:51:45
URL: http://chiccadelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0