Hissa och Dissa



Har sett att de e många som gör hissa o dissa grejen så ja tänkte jag också skulle göra en :D

Sannas Hissa Lista:

Alla mina underbara kompisar som e så sjukt snälla o omtänksamma. Det finns fan inga bätte vänner än dom jag har. <3
Hela min familj i toppen på denna saken, eftersom dom e dom som betyder mest för mig, man kan ju inte hata sin familj kan ja påstå. Och jag har fan världens bästa syskon: Emmelie Linda och Robin <3

Jag har ganska mkt jag vill ha fast det finns ju mkt mer som jag vill ha, men de kmr jag få i framtiden kan man ju hoppas på, tex att jag vill ha en proffsstudsmatta, dvs en sån rektangel ja ni fattar.

Min säng , den e så jävla skön <3 Haha, vilken hissning xD

FRIDA STÅHL vill ja verkligen hissa upp i toppen även om hon ingår i vänner men asså hon o jag snackar typ om samma saker och vi tycker samma killar e snygga typ o asså, DU E HELT JÄVLA UNDERBAR <3

Nu kan ja allt gå över till dissa-listan.

Sannas dissa lista:

Det värsta i hela världen innom sport e nog fotboll, hockey och innebandy. Vad är de för konst liksom hur ska man kunna veta vad man ska stå och en jävla massa.

Att inte den där goda glassen finns typ solero-shots längre, det ska de fan finnas, jag tänker skriva in till gb glass o klaga xD ngn som hänger på ?

Att inte pengar växer på träd xD de skulle ju vara en fördel :D

Att man inte kan trolla o bli smal för o få magrutor på en gång xD



KONSTIG LISTA JAG VET MEN DE VA SÅ JAG TKR :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e fin, magrutorna kommer med åren, mina blev till bilringar;) pöss och kram på dig. kollade du om sladden till scarten var isatt riktigt, kan ge grå bild=)pöss

2009-05-12 @ 23:54:57
URL: http://chiccadelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0