Im singing in the rain !



Hallojsan :D
I morse kom Lotten o Johanna och hämtade mammas cykel för vi skulle ju till simhallen :D
Hade två lektioner sedan så cyklade vi. Sofia o jag cyklade förbi en sopgubbe o frågade om vi fick sjuss han ba ja visst, o vi cyklade som fan xD
I simhallen tog vi på oss kläder för vi skulle simma klädsim, fyfan va äckligt de va, kläderna bara limmade fast sig på kroppen, sedan livräddning, om de skulle varit på redit skulle ja dött innan Erik fått upp mig xD Sen så va de fritt i ungefär 45min :d Sedan till skolan o lunch o en lektion.

Efter skolan cyklade jag o frida ner till Hatmans för att få papperna påskrivna :D Sedan så drack vi slush o åt kladdkaka :D Sen cyklade vi hem till mej o så va inne på datan sen så cyklade vi hem till frida o hoppade o snackade om en massa folk :D

Nu kurrar min mage o pappa e påväg till Hannas och hämtar mat, ska äta hamburgetalrik. :D

Pusspuss <3



Kommentarer
Postat av: linda stora söstra

Fy fan vilka gottegrisar ni e =)

2009-05-09 @ 10:56:01
URL: http://chiccadelika.blogspot.com/
Postat av: Sanna =)

Lite gott får man allt äta (:

2009-05-10 @ 14:34:21
URL: http://sannakaiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0