Kanin !?

Jag va i djuraffären idag o köpte fiskar och då var där en kanin som va så satans söööt ! Och ja tjatade på mamma att ja ville ha den, sen kom de en och hämtade den o va besviken ja blev. Nu så säger mamma att ja ite tar hand om mina fiskar men dom e tråkiga för dom kan man inte kela med, men ja har läst en jävla massa om kaniner o så. JAG SKA HA EN. Hon ba men då kan du inte åka till hällvik jag ba men då kan du passa den. Men de ville hon inte.

NGN SOM KAN PASSA MIN KANIN ISÅFALL ?


Jag vill ha en stoor och gosig kanin då tänkte jag en belgisk jätte kanin men herregud den går ju inte.
Det är den som är på bilden.



Men vädurskaniner är så satans söta, tror de va en sån som var i djuraffären =) GE MIG DEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej



kolla in sveriges blivande och grymmaste blogg



http://duvetintee.blogg.se

2009-05-24 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0