Tävlingsdags !

Nu är det dags för en liten tävling här på bloggen.
Om ni vill vara med i tävlingen så får ni anmäla er till mig : [email protected].

Tävlingen går till såhär:
Ni ska skicka ett mejl till mig med Namn, Blogg och Ålder + en bild på dej själv. Sedan kommer jag ta ut dom tre bästa bloggarna (enligt mig). Det gäller även utseende och hur ni skriver. Sedan ska alla andra bloggläsare rösta på er genom att jag gör ett inlägg med de tre bloggarna så får ni andra rösta (genom komentarer). Så det gäller ju att lägga in min blogg på era bloggar så alla andra kan rösta. Den bloggaren som vinner den lägger jag ut en bild på och skriver lite vad jag tycker om hennes/hans blogg. Och så blir vinnarens blogg klart med i ett inlägg. Det är ju bara för att alla andra ska se hennes/hans fina blogg.


OBS! Senaste anmälningsdagen är den 1/6 klockan 19:00



Lycka till !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sanna det går inte trycka på din mail länk ;9 men jag vill vara med :P <3

2009-05-22 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0