Tummen upp för.....

den så kallade dansträningen (:
Det var nämligen bara jag saga astrid och sally + hanna.
Men Hanna tyckte inte de va lönt att fortsätta eftersom de bara va vi så hanna gick hem o vi stannade o hade roligt. Först så kom vi inte på vad vi skulle göra men sen tog vi fram långmattan och studsmattan o lekte barngymnastik xD Även m vi börja bli gammla så kan man leka o jag tänkte lägga upp filmen på youtube men filen va konstig ngn som kan hjälpa kanske ? :) Aja bilderna nedan är då från den såkallade träningen.

Snart ska lilla jag sova för de e ju skola imån igen.


Det var inte många gånger alla kunde stå samtidigt. Här är ju alla iallafall
på händer ;) <3

Min och sagas vackra sak ;) <33

                                                                        

Puss älskar er alla <3

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: Ja visst är den jätte fiin :D:D:D

2009-05-10 @ 21:58:10
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0