Ullared !

Jag tänkte jag skulle sova länge idag men nejnej så blev de då inte alls. Sally skickade 6 stycken sms till mej i morse och då undrade hon om jag ville åka med till Ullared. Och självklart gjorde jag det. Så jag fick stiga upp och duscha och klä på mej och sminkade mej som inte gick så bra. Först skulle ja ta bort lite mascara som satt på fel ställe men sen så kliade jag mig i ögat och hade mascara i hela ansiktet så jag stod och höll på med sminket i typ 30 min. Jobbigt som satan. Menmen hon kommer mellan halv tio tio och hämtar mej =)

Igår va de klassträff som va ganska kul :D Kollade på dammen på älmekulla som jag och frida skulle badat i. Hon ville men inte jag för de va reninsverket. Jaa, Albin har nog kommit på en ny fjortismin, ska lägga ut några bilder på bdb sen.

Pussar och kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0