Buenas noches!


Bra att ni röstar på dom ni vill ska vinna i "veckans blogg" ser redan avgörande ut :p Men det händer mycket på några dagar :P
Inga anonyma än sålänge och dom som skriver bara nummer, det får jag ta och lösa, underlätta med namn också.
Imorgon har jag skola sen ska jag och Frida ner till byn sen kvart i fem ska jag på utvecklingssamtar. Åh fy! Man sitter ju bara och nickar och säger mh, ja, jo. HJÄLP!
Men mina omdömmen är väl ganska bra om man ligger på nivå tre i svenskan eller? Jo det är det, till skillnad från andra i klassen :P
Ska inte skriva mer idag.
Alla nya som läser bloggen, följ den med bloglovin (y'

God natt alla älskade bloggläsare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0