FREDAG=Balders :D



Äntligen fredag och denna fredagen menas med BALDERS! :)
Och jag ska ju såklart dig, så killar! Vad väntar ni på?

Skola idag, inte så mycket kul, och jag var ju orolig för sprutan men den gjorde inte alls ont. Det kändes ju inte ens när hon sprutade in vaccinet, det brukar det ju göra.
Och jag har inte ont i armen, alla gnällde idag, och Emma O svimmade, stackare. Slutade med att vi var 16 stycken på matten :P

Skriver nog inte mer idag, ska till Sallie vid tre, fix och äta.

Ha en bra fredagkväll!

P U S S !

Kommentarer
Postat av: ALICE

asså den bilden på mig där är ju så gammal,

fan från balders i mars :O <3

2009-11-20 @ 14:11:25
URL: http://aniilssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Sa ju det att det inte skulle göra ont;)

2009-11-20 @ 17:12:24
Postat av: Linda

Ha så kul ikväll förresten=)

2009-11-20 @ 17:12:55
Postat av: Erika

allt bra idag sötnos? <3

2009-11-20 @ 20:51:16
URL: http://gustafssoonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0