Fredagsmys!



HalliHallå!

I morse när vi kom in i klassrummet stod det en massa ljus tända och våran mentor Mårten hade bakat bullar och köpt pepparkakor och äppeljuice till oss, sedan så läste han en gammal julbetättelse för oss, mysigt!
Jag har inte tänk på att det är jul om typ tre/fyra veckor, jag har ju inte köpt en enda juklapp ännu.

Sen ska jag, Sallie och Frida kolla på New moon! Fy fasen vad vi längtat efter att den ska komma på bio :)
Ni som missat ettan så är de dags för er att se den nu :)

Jag vet inte om jag ska sova hos Robin och Johanna inatt? Mamma och pappa åkter till Göteborg imorgon med sotarna det är därför jag ska sova hos dom ute i bökhult :P

' kyss & smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0