Fullt upp!


Armbanden är egen pärlade :)

Shoo!
Har haft fullt upp hela dagen. Skola först och det långa svenskapasset var idag. En och en halv timme.
Skrivit klart två uppgifter idag, jordens yta i so:n och "ett hål om dagen" resensionen. Men ska ändra lite på den.
Efter skolan cyklade jag och Frida ner till byn för jag skulle ha leggings till tävlingen. Stack sen till Ikea och åt pommes och gräddsås LOVE IT!
Hem en stund och sen till utvecklingssamtalet och de gick kanon, inga problem med mej, som jag inte hade trott heller. Hem och åt Tomtegröt :)
Linda är här och lägger in filmer på datan från uppvisningar och tävlingar. Har ju två miljoner band som vi inte lagt in på datorn.

Ska se vad jag kan göra sen.
Imorgon blir det skolan sen slapp och peppa till tävlingen på lördag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0