Halmstad

Skola först till tjugo över ett, sen åkte vi och hämtade Linda så åkte vi till halmstad.
Mamma och pappa skulle ha någonting till badrummet som vi ska göra om inom kort.
Gick i lite andra affärer på eurostop men hittade ingenting.
Påvägen hem somnade jag i bilen under jackan och filten. Åkte till Maxi och hämtad uggsen, fyfan va mjuka dom var, tack för du beställde dom Linda! :)

Nu ska jag kolla lite på tv och va inne på datan.

Puss!

Svar på komentar till Saga:
Jag vet att det är 15 års gräns, men jag och Frida ska komma in endå :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har dem på mig ännu=)

2009-11-05 @ 21:46:43
Postat av: Saga

hahahaha, okejj ;)

2009-11-07 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0