Huvudvärk!

Vaknade med halvt huvudvärk.¨
Och jag frös som satan så en stor luvtröjja åkte på.
Påvägen till skolan regnade det, så mitt hår var inte platt när jag kom till skolan.. och direkt när ja kom till skolan kände jag mig as trött. Kunde sovit hela dagen, och hur kul är det att gå till halv fyra. Det var ju mörkt när jag cyklade hem och de regnade som satan, så mina fötter är som is.

Var as sugen på godis och tänkte fråga mamma och pappa om vi kunde åkt till Strömsnäsbruk och köpa godis på herrgårdstoppen men då såg jag att bilen inte var hemma och då kom jag på att dom är i växjö för pappa skulle röntga knäet idag igen. Hungrig som fan va jag också men ingen god mamma mat. Blöö! skit dag!

Jag tänker inte bli sjuk tills på fredag för då är det balders. Och jag SKA gå!

B E S O S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0