Idol!

Nu har jag kollat på Idol, och Erik är ju klart bäst av allihopa :)
Låten Tove sjöng har jag letat efter i några månader så nu har jag den på min spotifylista också (Y)
Tycker Erik och Tove ska stå i finalen om två veckor, dom e ju dom bästa i Idol 2009, till och med från början innan dom började rösta ut dom. Men det klart jag ville ju inte att Rabih skulle åka ut, men jag tror endå inte han hade blivit någonting.

Snart ska jag gå ner för trappan, in i badrummet, ta tag i tandborsten och smeta på lite tandkräm och stoppa in den i munnen och borsta tänderna :) Finns inte så mycket att göra. Mamma och pappa ska gå och lägga sig snart så dom är inte så sociala dom heller :p Så jag går väll också och lägger mig, någon som smsar med mej? :P

Som ni kanske förstår så sover jag hemma iallafall, hade ju inte bestämt mig innan idag, men jag åker till Robin och Johanna imorgon typ vid middag, men jag skriver innan jag åker :P

' godnatt på er alla bloggläsare! sov så gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0