ointressant tjabb!

ojojoj vad tiden går. Imorgon är det 1:a december, och jag har fortfarande inte köpt julklappar!
Och imorgon ska jag öppna första luckan i min chokladkalender som det är hello kitty på som jag fått av min söta storasyster :)

Och ja, vad önskar jag mig? Det är den stora frågan. En massa småsaker, presentkort, kläder, smycken :) Ja, ni vet sånt som tonåringar/fjortisar vill ha. Jag menar inte den såkallade "fjortis-stilen" utan åldern och så man beter sig när man e 14-15 :)

Och jag fyller ju för fasen 14 om 2 månader och 11 dagar :D Vad vill jag ha då?
Jag vill ju ha en navelpiercing men jag får väl vänta 1år, 2 månader och 11 dagar tills dess :P nejdå, jag ska få det innan jag är 15. Men det är väll mest pengar och kläder som  jag vill ha :)

Och jag vill sola och bli brun igen, så brun som man var i somras, såg ju ut som jag hade två ton brunkräm i ansiktet :P Men nu har dom ju sagt att man får canser av att sola i solarium, vad ska man då göra? Köpa body lotion med färg i :D Men det blir väll blackigt det också. Randig kropp som en sebra är ju inte så snyggt :P

Allt detta är nog ointressant som jag tjabbat om, men det är min blogg och jag skriver det jag vill skriva i den :)

Förresten, om ni inte kollat kissies blogg innan så gör de!
Hennes nya läppar är ju så sjukt fula! Fyfan för att kyssa henne, det är ju som en dammsugare :O


' nu ska jag ner och duscha i kallvatten eftersom varmvatten saken har gått sönder, sen ska jag kolla tv och    smsa sen ska jag nana :)

P U S S  &  K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0