Ointressant tjabb!



Träningen var väll okej, var roligare igår :)
Efter träningen satt man på ledarmöte med några från klubben för jag, Sallie, Astrid och Saga ska bli ledare :)
Jag och Sallie för dom minsta och Saga och Astrid för den näst minsta gruppen, ska bli kanon det.
På Torsdag ska vi upp till klöxhult och träna med dom små. Söndag den 29e ska vi först glacera pepparkakor och sedan ska vi stå på julskyltningen sen på kvällen ska vi dansa och äta med dom som dansar (Y) Fullt upp :)

Nu ska jag snart duscha.

PUSSAR! ♥


SVAR TILL ER PÅ KOMENTAREN PÅ "JORDENSUNDERGÅNG" :
Jag tror inte heller den kommer gå under, inte just 2012. Men någon gång lär den ju göra de ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0