Oskyldigt dömt

Har precis suttit och kollat på Oskyldigt dömt med mamma, och fy så spännande det var :P Det måste jag kolla på nästa vecka också :P Rekommenderar stakt att ni ska se det nästa vecka :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skola, sen får vi se. Slutar ju tidigt imorgon. Pappa ska ringa och beställa biljetter till mig, Frida och Sallie till New moon, eller ska du med Sallie?

Nu ska jag ta lite juice till och sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig :)

G O D N A T T  S V E R I G E S  B E F O L K N I N G < 3

Kommentarer
Postat av: Ella :)

när ska ni kolla på new moon, och var? (:

2009-11-25 @ 22:42:40
URL: http://ellaellymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0