Skyyynda!

Japp, rubriken säger nog det mesta. I morse vaknade jag klockan kvart i 8, jag fick bråttom kan jag säga.
Sminka sig, äta frukost och klä på sig. Jag måste vara bra på det för jag var klar på 5 minuter och var i skolan fem i, och mamma skjutsade mej, annars skulle jag säkert kommit för sent :P

Alla tråkiga lektioner hade vi idag, engelska, matte och spanska.
Men, gick hem idag eftersom mamma skjutsade mej i morse och det var ju svinkallt att gå hem, hade ju ingen mössa och inga vantar med mej. Det var inte kallt om fötterna för jag hade ju uggs och inte om kroppen heller för jag hade min stoora jacka. Men benen va de lite kallt om, leggings.

Nu har dom börjat på toaletten här uppe också så nu måste man borsta tänderna i källaren.
Och jag måste plugga på kemin, usch!
Sen är det träning :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0