Studiedag!

TJAOO!

Sallie och jag steg upp halv tio för vi skulle ju till Växjö och shoppa :)
Åkte med tåget klockan 11:02. Köpte en typ baströja på Bik Bok och en stickad tröja på Gina Tricot.
Åt på Mc Donalds hos Bengan :P Undefär halv fyra kom Macke och Johan till Linnegallerian och vi gick runt lite, men dom va ju så tysta och jag tjabbade som fan. Menmen, Johan skulle hem och vi va lite med bara Macke och sen åkte vi hem vid tjugo över fem.
Ner till träningen och kolla, då hade vi klart fått softmattan, ALLTID någonting roligt när jag inte är med.
Nu ska jag göra min kemi som jag inte vet vad det är, jo det vet jag :P
PUSS!

Kommentarer
Postat av: maakkke ;d

jag pratade mest ;o;o;o?????

2009-11-24 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0